onsdag den 4. oktober 2017

Jeg kan kun li trommer

Jeg kan kun li' trommer

opadgående kromatisk bas fra E F Fis G Gis A Bb H C Cis D Dis E

Intro E__E knips på 2 og 4

E__ E Hvis du går og tænker
F__ F på at spørge mig
F#__F# hvad jeg bedst ka' li'
G__ G G# G#
så__ det ik' dig

A__ A Heller ikke østers
Bb__ Bb eller lammesteg
H__ H hvad du end kan tænke på C__ C
C#__ C# D__ D Eb__ Eb E
er svaret nej for jeg ka' kun li' - jeg ka' kun li' trommer 
vers 2
Jeg har hverken TV
eller dollargrin
heller ik' en villa
med en kælder fuld af vin
Alle mine penge
går til pladeindustrien
og ingen har en samling - større end min
og den er fuld af - den er fuld af trommetracks 
 
E Esus4 E Esus2
Omkvæd boys: bum-bummelum-bum bum-me-lum
girlz: øver et nummer / på mine trommer / sidder og roder / med sære noder

Når jeg danser rundt til trommerne  nat efter nat
så skinner mine øjne - og min sjæl er besat
og hvis jeg får en partner som er lovlig mat
så skruer vi den op til - 100 watt
for jeg kan kun li' - jeg kan kun li' trommer

Selvom jeg fylder 12 til August
så er jeg vild med trommer - men ikke ost
Jeg har et sæt i kæld'ren det spiller jeg på
men naboen siger - jeg ikke må - spille på - mine sølvblå - trommer

Omkvæd + trommefill og slut på E



Ingen kommentarer:

Send en kommentar